Hoe kan je zelf een YouTube filmpje maken?

Ik wil met eigen plaatjes een YouTube filmpje maken. Moet ik de muziek die ik wil eerst dowloaden. Hoe maak ik de fotoshow bij de muziek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

je kan gebruik maken van windows movie maker, kan je prima plaatjes in plaatsen met muziek erachter en overgangen maken en die op het juiste moment timen en nog teksten toevoegen ook.

Dit kan je opslaan in een door jou gewenst videoformaat (bijvoorbeeld .avi) en dit kan je uploaden naar youtube, die zit hem zelf om in het juiste bestandformaat voor youtube.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Picasa heeft een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De muziek downloaden kan ik hier niet uitleggen zegmaar, stuur maar een berichtje ofzo.
De foto's moet je eerst op je PC opslaan (rechtermuisknop => opslaan) en vervolgens in Windows Movie Maker importeren en op de tijdlijn plaatsen.

Vervolgens het geheel exporteren naar je PC (en misschien het project opslaan) en uploaden naar youTube.